13 September 2011

DIET KU

selepas ini aku akan update post kt blog aku ni pasal diet aku..aku akan wat blog aku ni mcm diari diet aku..sampai la aku kurus (maksud aku sampai aku dapat berat ideal aku la)...

diringkaskan cerita..aku dah start diet dah 2 hari lepas (12/9/2011) dengan permulaan berat aku adalah 105 kg (mak ai..lebih sepikul dah tu)

target aku dalam pendietan aku ni adalah 55kg( haha..tinggi impian tu)..tapi wat first time ni kalau dapat 85kg pun dah syukur alhamdulillah..maklumlah..banyak cabaran dan dugaan sepanjang nak berdiet ni..takpe..akan ku tempuh segala onak ranjau dan duri masa aku on diet ni..

ari ni masuk ari ketiga aku diet..pasni aku nak ceritakan ape yang aku makan dan pengalaman yang aku lalui sepanjang aku nak berdiet..


aku akan uploadkan gambar aku sebelum, semasa dan selepas diet nnti..hehe..

No comments:

Post a Comment