13 January 2011

kisah di tempat keje ku

hari ni jumaat bersamaan 14hb Januari 2011..huhh..dah tgh bulan dah..awal bulan 2 ni masuk rumah baru..i mean menyewa rumah lain..bkn aku beli rumah..kemas pun tak lagi..nak citer sebenarnya pasal kat opis aku ari ni..pagi2 dtg opis,sunyi plak..owhh..rupa-rupanya student takde..ada perjumpaan dengan Puan KJ..patutla sunyi..

Oleh disebabkan student ada hal dgn Puan KJ, maka ramaila lecturer yang free pagi ni..tiba2 keadaan agak kecoh sedikit..rupa-rupanya ada sorang lecturer baru ni nak wat blog...blog?automatik, aku teringat kt blog aku..diorang kecoh-kecoh pasal blog..tetiba ramai plak pensyarah yang nak membina blog..aku senyap jek..segan duh..blog aku ni sekadar asas semata-mata..tak lawa-lawa macam blog org lain..tapi keadaan aku ni ditenangkan oleh seorang akak ni bila dia cakap:-
"memula buat blog memangla tak lawa..nanti dah lama-lama, dah mula pandai, tengaok blog orang lain..lama-lama kita tau la nak wat macamne.."
oic....aku pun dengan penuh semangat tetiba nak update blog..hehehe...itula citer aku pagi ni...

No comments:

Post a Comment